marți, 6 noiembrie 2018

Viitorul industriei auto suna promitator


Platformele de transport, cum ar fi Uber si Lyft, sunt doua optiuni foarte folosite in aceste zile, dar masina inchiriata ramane vehiculul preferat pentru multi calatori in afaceri. Unul dintre motive este ca politicile de calatorie corporative nu tin pasul cu noile tendinte.
Atunci cand multi calatori de afaceri coboara din avion, acestia ignora taxiul sau autobuzul, si merg direct spre masina de inchiriat. Companiile de car-sharing, cum ar fi car2go, Zipcar si Enterprise CarShare - care ofera planuri de membru si taxa pentru utilizarea autoturismului pe ora - au devenit comune in multe orase si chiar incep sa se extinda in jurul aeroporturilor si garilor. Unele intreprinderi incep sa priveasca exclusiv spatiul aeroportului. Silvercar, care are o prezenta la 10 aeroporturi la nivel national, a adoptat o strategie de tip app-first pentru rezervarea autoturismelor, permitand clientilor sa ridice o masina - in unele cazuri - un Audi A4 - fara sa vorbeasca cu vreun insotitor.
Rezultatul tuturor acestor schimbari este ca o industrie care a suferit destul de multa consolidare in ultimii ani, cu fuziuni care afecteaza atat companiile traditionale de inchirieri auto, cat si cele mai noi, cum ar fi Zipcar, vad o multime de inovatii fara sa se bucure de nivelul de atentie pe care l-au primit companiile de transport cum ar fi Uber.
Politicile de calatorie favorizeaza inchirierea de masini
Asociatia Global Business Travel (GBTA) considera ca exista sansa ca firmele de car-sharing sa nu vada o anumita crestere pe piata calatoriilor de afaceri. Un studiu publicat de Fundatia GBTA in iulie a constatat ca cea mai populara forma de transport terestru pentru calatorii de afaceri ramane masina inchiriata, pentru ca 36% dintre respondenti opteaza pentru propriul lor vehicul. Intre timp, taxiurile (utilizate de 24% dintre respondenti) si transportul cu sofer (13%) raman, de asemenea, in fata optiunii de car-sharing, care a fost preferata de 11% dintre respondenti. Asadar, viitorul industriei de inchirieri auto suna promitator , si nu este amenintat deoacamdata, cel putin printre persoanele care calatoresc pentru afaceri.
Unul dintre factorii care pot reprezenta totalul redus al optiunii de car-sharing, este faptul ca unele aeroporturi refuza sa permita companiilor Uber si Lyft sa isi ofere serviciile la terminal. Dar, potrivit Fundatiei GBTA, cea mai mare problema are de a face cu politicile de calatorie corporative.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More